Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

13-11-2015, 19:24 door [Account Verwijderd]

Vandaag ontving ik deze email: KPN Geachte heer/mevrouw, In de bijlage ontvangt u de factuur van uw KPN Internetdiensten. Bedrag en specificaties Deze maand is uw factuur in totaal € XX,XX. De specificaties van de factuur vindt u in de bijlage. Overzicht van al uw facturen in MijnKPN etc. etc. Met vriendelijke groet, Bob Mols Directeur Klantenservice N.B. dit is een automatisch verzonden e-mail, het is niet mogelijk deze e-mail te beantwoorden. Al jaren proberen internetdiensten/providers, banken en bedrijven de consument op het hart te drukken alert te zijn op phishing en hoe dat te herkennen. Een van de eerste tips is wel dat zakelijke email altijd gepersonaliseerd is: Uw naam wordt genoemd. Zucht… en hier komt notabene de KPN voor het voetlicht met het stomweg achterwege laten van deze zeer belangrijke herkenningsmogelijkheid. Uilskuikens zijn het!

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha