Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

16-11-2015, 16:39 door Anoniem

Door CrioWria: Wil je tegenwoordig iets vlot gedaan krijgen bij 'n bedrijf (lees; normale service ontvangen) rest vaak enkel sociale media nog als oplossing. Dan kan vaak opeens wel heel snel gehandeld worden. Al is een beetje verstandig mens, dat wel iets te verbergen heeft, niet actief op sociale media. Druk uitoefenen via sociale media? Bij sommigen werkt dat niet, zelfs niet als de pers er eventjes aandacht aan besteedt. 5 jaar geleden : ABN AMRO krijgt rode kaart wegens Omniture spyware woensdag 24 februari 2010 https://www.security.nl/posting/27748/ Afgelopen maand : ABN Amro: Omniture-tracker nodig voor internetbankieren woensdag 4 november 2015 https://www.security.nl/posting/449911/ABN+Amro:+Omniture-tracker+nodig+voor+internetbankieren De tweet van de twitteraar : https://twitter.com/bensmeets/status/661840573058392064 bensmeets ?@bensmeets Nov 3 @ABNAMRO Zou fijn zijn als ik ook gewoon kan internetbankieren (!!) zonder Adobe e.d. erbij.... ABN AMRO ?@ABNAMRO Nov 4 @bensmeets We zijn ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha