Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

23-11-2015, 22:55 door Anoniem

De banken hebben nu al een probleem om het electronisch betalingsverkeer aan de praat te houden. Voorbeeld vandaag: "ABN Amro ruim zes uur getroffen door pinstoring Gepubliceerd: 23 november 2015 19:09 Laatste update: 23 november 2015 19:30 De bank ABN Amro had maandag te maken met een pinstoring van ruim zes uur. ABN Amro liet even voor 19.00 uur op Twitter weten dat de problemen zijn verholpen. Volgens de bank zorgde de storing ervoor dat het saldo van klanten niet werd herkend. Dat kon ertoe leiden dat mensen tijdens pinbetalingen de melding 'onvoldoende saldo' kregen. Ook was het niet mogelijk om geld op te nemen van pinautomaten, omdat ook die het saldo van de gebruiker niet konden herleiden. Saldo De app en op de website van ABN was het juiste saldo wel zichtbaar, maar de pinautomaten herkenden bij- en afschrijvingen van maandag niet."

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha