Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

24-11-2015, 12:54 door Anoniem

Door Anoniem: Deze zomer zijn we met Betaalvereniging Nederland in gesprek gegaan om te kijken hoe consumenten beter geholpen kunnen worden na een foute overboeking en liefst ook daarvoor. Het interesseert banken in het geheel niet; ze zorgen ervoor mbv het kleingedrukte om de schuld bij anderen te leggen. Alleen wetgeving kan iets helpen Het valt me op dat weer veel mensen beginnen met stemmingmakerij zoals bovenstaande reactie. Probeer het eens om te draaien, en probeer je eens voor te stellen hoe het dan wel zou moeten werken. Dat is wat constructiever. Wij hebben dat in het verleden ook onderzocht en wij komen (ook met 'fuzzy logic') tot vrij lage matchingspercentages. Dit om een groot aantal (verklaarbare) redenen: - omdat de rekeninghouders bij verschillende banken (ook internationaal) met andere formaten zijn vastgelegd qua volgorde van voor-/achternaam, initialen, etc. - daardoor alle mogelijke combinaties van voorletter, voorletters, voornaam plus voorletters mogelijk zijn, en hetzelfde voor ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha