Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

24-11-2015, 13:55 door Anoniem

Als het geld terug gestort werd, kon je die persoon opbellen en vragen hoe zijn echte voornaam was die de bank gebruikte. b.v. Johannes inplaats van de Johan die ik kende. Echt, de huidige situatie is uit privacy overweging veel beter. Klopt, maar mensen kunnen hier alleen maar klagen, en zien niet in wat de nadelen zijn van de oude manier waarop ING/Postbank werkte met naamcontrole. De overige banken hebben dit overigens nimmer gedaan. Mijn ervaring met deze controle in het verleden is dat ik regelmatig heb gehad dat een overboeking niet werd uitgevoerd, door bijvoorbeeld het verkeerd spellen van een bedrijfsnaam (bedrijf bv in plaats van bedrijf b.v. bijvoorbeeld). Gevolg was gezeur met de ontvangende partij, en soms onnodige incasso trajecten. Nooit heb ik ervaren dat de naam controle in mijn voordeel uitwerkte, om terecht een betaling tegen te houden, bijvoorbeeld gerelateerd aan fraude.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha