Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

24-11-2015, 15:56 door Anoniem

Door Dick99999: Als je het zo goed snapt is het weinig moeite dat 'privacy' punt eens uit te leggen in dit geval? Is het zo erg dat je van een nummer (hoe kom je daaraan) een naam kan zien, als dat na 3 keer geblokkeerd wordt? Weegt dat op tegen de onwelwillendheid van banken geld terug te storten. En ...... hoe konden ze dat terugstorten vroeger doen als ze de naam niet controleren?? ... Nee, ja en nee. 'Hier en daar' wordt aangegeven wat goed voor de klant is en uit de reacties is wel duidelijk dat 'daar' niet 'de bank' is. Een bank kan wel degelijk over de benodigde informatie beschikken, zie mijn voorstel hiervoor, maar er zijn ook andere mogelijkheden met bijvoorbeeld een trust kantoor. Over je eerste opmerking: Zoals eerder opgemerkt is de enige bank die naam/nummer-controle heeft toegepast de ING/Postbank voor haar eigen nummers (!). Zo konden zij wel geld terugstorten (NB. Of ze dat daadwerklijk hebben gedaan kan ik niet vaststellen, want ik bankier(de) niet daar). Probleem met 3 x opvragen: je ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha