Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

26-11-2015, 08:19 door Anoniem

Door Anoniem: Adresgegevens en pincodes zouden niet zijn buitgemaakt. DAT WORDT ALTIJD GEROEPEN. De malware was actief van 18 november tot 5 december vorig jaar en van 21 april tot 27 juli van dit jaar. ECHT FIJN DAT WE DAT NU AL TE HOREN KRIJGEN Gasten van de Hilton hotels, zitten over het algemeen niet op Security.nl, dus het gebruik van het woord WE is nogal pretentieus. Hilton heeft de juiste stap(pen) ondernomen, door de klanten wereldwijd te informeren. Of Hilton de schade moet vergoeden, lijkt mij ook een zaak tussen Hilton en de creditcard bedrijven. Creditcard bedrijven verliezen wereldwijd enige miljarden dollars per jaar aan fraude enz. enz. Toch zijn ze pas dit jaar overgegaan met het vervangen van de magneetkaart voor de chip, omdat ondanks het verlies er toch miljardenwinsten worden gemaakt. Een simpele kosten en baten analyse dus.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha