Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-11-2015, 22:27 door Anoniem

Misschien is het maar goed dat banken niet het spectaculaire toptalent kunnen vinden tegen een hongerloon. Zo raken ze nog verder achter en verdwijnen deze fossielen uiteindelijk van het toneel. Als dat gebeurd komt een gigantische berg kapitaal vrij dat daadwerkelijk in de samenleving kan worden geïnvesteerd. Dat kapitaal zit nu opgepot terwijl klanten het bijvoorbeeld moeten doen met een of andere Joomla prutsoplossing voor ABN internetbankieren. Als je ziet wat je als gemiddelde IT-er nu aan toekomstperspectief hebt; je bent je hele carrière vrije tijd aan het investeren in certificeringen die alleen handig zijn voor partnership kortingen van je baas en vaak haaks staan op je eigen ontwikkeling, je moet altijd paraat staan ook als je er eigenlijk voor je gezin moet zijn en je verdient nog minder als taxichauffeur. € 1900,- voor een skilled servicedesk of € 2100 voor een systeembeheerder, etc... Waar zijn we eigenlijk mee bezig ? Darwin - 1 ABN - 0

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha