Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

02-12-2015, 08:58 door Anoniem

Alle banken vergoeden tot nu toe nog alles. Right.... Geld van bankrekening verdwenen en bank weigert vergoeding http://financieel.infonu.nl/geld/102773-geld-van-bankrekening-verdwenen-en-bank-weigert-vergoeding.html Banken stellen nieuwe regels voor internetbankieren om bij fraude geld terug te krijgen https://www.security.nl/posting/370459/Banken+stellen+nieuwe+regels+voor+internetbankieren Rabobank weigert compensatie bij phishing http://kassa.vara.nl/tv/afspeelpagina/fragment/rabobank-weigert-compensatie-bij-phishing/speel/1/ Vrouw moet schade skimming betalen na misser online afschrift https://www.security.nl/posting/377865/Vrouw+moet+schade+skimming+betalen+na+misser+online+afschrift Het begint al met leuke regeltjes dat je schade bijvoorbeeld ''binnen 24 uur'' moet melden, want anders verzuim je het ''uitvoeren van je controle plicht'' als consument. Leuk als je een paar dagen niet inlogt in je internet bankieren en daarom ''te laat'' merkt dat je slachtoffer bent..... Verbazingwekkend dat er ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha