Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-06-2002, 15:15 door Anoniem

Je stelling staat of valt met de security awareness met de security awareness bij de doelgroep. I don't give a rats ass, als mijn bakker beweerd dat zijn IT prachtig in orde zit, zijn pateekes moeten lekker zijn. En ook op grotere schaal blijkt dat slechts weinig klanten erom malen als er een security breach bekend wordt bij hun leveranciers (recente voorbeelden bij de vleet niet? Hoeveel mensen zijn er afgestapt van Microsoft producten bv?) Om klanten te winnen zal er een goeie kwaliteit moeten geleverd worden, aan een goeie prijs en met een goeie service. Security is meer een noodzaak naar de bedrijven zelve toe, en dit als een beperking van hun concrete risico's waarmee ze out of business kunnen gaan en als maatregel om hen geld te besparen (bv de kostprijs bij het out gaan van bepaalde applicaties). Plz, overroep security niet ;) , het is een noodzaak, en zou ook een van overheids-wege een verplichting moeten zijn (zoals minimum vereisten voor brand-, en arbeidsveiligheid) , maar no ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha