Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

21-12-2015, 09:30 door Anoniem

Dat de software en het WiFi systeem buggy zijn ,is sowieso al een feit. Maar Albert Heijn is nogal hardleers en denkt dat klanten dom zijn en totaal digibeet zijn. Bij problemen zeggen ze doodleuk :ligt aan Uw toestel. Feit is nl dat hun WiFi netwerk zo onstabiel is als wat. Regelmatig maak ik het mee dat mijn Sony Ericsson keihard crasht : dwz Android geheel opnieuw opstart. Op geen enkel ander WiFi netwerk heb ik een probleem , enkel op dat pokke netwerk van Albert Heijn. Regelmatig hoor je ook van mensen die te kennen geen dat het WiFi netwerk van Albert Heijn zo traag is als wat, waardoor het soms lijkt alsof dingen gescand zijn..... Verder is de appie app zelf instabiel, want als je hem op slot zet (veeg naar rechts op je scherm) en weer terug inlogt, weet ie de ene keer wel waar ie gebleven is en de andere niet(start dan weer het blabla reclame scherm op etc) dit vreet waarschijnlijk ook system resources aan je telefoon. Kortom: een stuk buggy pokke software .

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha