Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

02-01-2016, 13:39 door Anoniem

Debiteurennummer: 58651252 Automatische incasso mislukt Geachte heer/mevrouw, U ontvangt deze e-mail omdat uit onze administratie gebleken is dat het door u te betalen bedrag voor de geleverde KPN diensten niet automatisch van uw rekening kan worden ge?ncasseerd. Wij verzoeken u vriendelijk het openstaande bedrag van 129,42 euro alsnog aan ons over te maken. Mochten wij uw betaling niet binnen de door ons gestelde termijn van u ontvangen, zal uw KPN aansluiting op non/actief worden gesteld en zal de vordering als incasso behandeld worden. De daarbij behorende kosten komen geheel voor u rekening. Wij zijn dan genoodzaakt onze vordering uit handen te geven aan Bos Incasso. Door onderstaande stappen te volgen kunt u dit bedrag eenvoudig voldoen. Vraag uw betaalgegevens op Als u niet zelf betaalt, dan kunt u deze e-mail doorsturen naar de persoon of instantie die het openstaande bedrag dient te betalen. Wij verzoeken u dit bedrag binnen 24 uur te betalen om verdere blokkades en verhogingen ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha