Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

02-01-2016, 19:44 door Anoniem

Door karma4: Door Anoniem: everykey.com: If you lose your Everykey, you can call us or go online to immediately freeze it so no one else can use it. After you've frozen your Everykey, a message is immediately sent to all of your devices letting them know that they should not unlock without manual password entry. Dus je kan een telefoonnummer bellen (wat je uit je hoofd hebt geleerd natuurlijk of anders gewoon online kan vinden via internetcafé, vrienden, etc.) en de zaak laten blokkeren. Of een site bezoeken (idem. internetcafé, vrienden). Eh .... hoe komt everykey.com aan de lijst van jouw apparaten en hoe kan die ze bereiken? Als ze dat op verzoek van jou kunnen doen dan.... kunnen ze dat op elk moment ook in opdracht van een ander Je hebt je apparaten natuurlijk bij hen geregistreerd... Nou niet meteen weer paranoïde worden: net als bij een telefoontje naar de bank krijg je vast allerlei controlevragen, e.d.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha