Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

07-01-2016, 08:29 door PietdeVries

Ik liep zelf ook tegen dit probleem aan toen iOS 9 ineens niet zo lekker meer omging met POP3 en ik naar IMAP moest voor mail. De Internets staan vol met mensen die schreeuwen dat POP3 zo achterhaald is en IMAP de toekomst heeft, maar bij IMAP staat alles bij je provider en heb je dus niks zelf in handen. Ik heb het zelf opgelost door de iOS apparaten te migreren naar IMAP, en daarnaast een PC de mail nog steeds met POP op te laten halen. Na een x-aantal dagen gooit de PC de mail bij de provider weg, terwijl deze wel in de outlook-PST (lokaal) aanwezig blijft. Ik heb zo dus op de iOS devices een bijgewerkte mailbox, zonder dat iemand die mijn telefoon pikt bij AL mijn mail kan, en heb zelf een archief met oude mailtjes.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha