Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-01-2016, 08:48 door Anoniem

@ Gisteren, 18:28 door Anoniem Je zegt: Daarbij was de informatievoorziening van de netbeheerder zo opgesteld, dat het niet opviel dat een slimme meter niet verplicht was, en dat "administratief uitzetten" inhoudt dat de zend/ontvanginstallatie gewoon geactiveerd blijft. Hij blijft dus in de regel gewoon meterstanden uitzenden. Alleen de twee-maandelijkse overzichten worden stopgezet, en men doet net alsof men de uitgezonden meterstanden niet heeft ontvangen. ---------------------------- Zie je, dat is nou echt een probleem: Men probeert de klant te verneuken mbv "taalkundige" middelen i.pl.v. gewoon in begrijpelijke taal zonder achterdeurtjes te zeggen wat gedaan wordt. Een firma die dit soort taalgebruik hanteert heeft een doel dat hij waarschijnlijk niet zal bereiken als hij zegt waar het op staat! Verder: Als je op afstand kunt uitlezen kun je ook op afstand instellen hoe vaak opnames worden gemaakt/opgeslagen/uitgezonden door de meter. Anders is de firmware in de meter ronduit slecht.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha