Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

20-01-2016, 11:59 door Anoniem

Het knopje waarop het laatst is gedrukt is denk ik het helderst op de infrarood foto. Valt ook wel op trouwens dat iemand even een foto komt nemen van het intoetspaneel van het pin apparaat... Een beetje opletten winkeliers! Gaat de bank deze schade vergoeden? Hier kan de klant niets aan doen namelijk. Man, wat missen we de ChipKnip. Als je die verliest (of bij diefstal) ben je hooguit een paar tientjes kwijt. Hoog tijd dat de banken komen met een betaalkaart waarmee je makkelijk en snel kleine aankopen kunt doen zonder dat je een pincode hoeft in te toetsen. En waarop je een daglimiet kunt instellen van bv 100 euro. Ga je bv een laptop kopen, zet je die limiet via internetbankieren op 800 euro, en na de aanschaf zet je 'm weer op 100. Zoiets moet toch makkelijk kunnen?

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha