Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

20-01-2016, 15:32 door Anoniem

Door Anoniem: Ik vind deze uitspraak ook bijzonder. Enige coulance lijkt mij wel gepast vanuit banken omdat technisch best blokkades zijn te bedenken, maar met deze uitspraak slaat de rechter de plank mis. Dit zet de deur naar fraude wagenwijd open! Er wordt al jaren en jaren door banken en overheid (denk aan de nep-KVK facturen) gewaarschuwd. Lees het even goed, het gaat niet over de fout van de klant dat deze de codes aan een phisher gegeven heeft, daar wordt de klant verantwoordelijk voor gehouden. Waar de bank verantwoordelijk voor is dat is de slechte beveiliging van spaar-betaal rekening overboekingen en het ontbreken van mogelijkheden voor de klant om harde limieten in te stellen om schade te beperken. Dit is inderdaad bij RABO en ABN niet goed geregeld. En dat moeten ze nu aanpassen.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha