Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

20-01-2016, 18:51 door Briolet

Door Anoniem: Man, wat missen we de ChipKnip. Als je die verliest (of bij diefstal) ben je hooguit een paar tientjes kwijt. Hoog tijd dat de banken komen met een betaalkaart waarmee je makkelijk en snel kleine aankopen kunt doen zonder dat je een pincode hoeft in te toetsen.… Ik heb ook nooit gesnapt waarom de mensen geen ChipKnip gebruiken. Veel veiliger dan de pincode intoetsen, dus ergens hebben de mensen het aan zichzelf te danken dat banken er de stekker uitgetrokken hebben. Het draadloos betalen lijkt een leuk alternatief dat ik een paar keer geprobeerd heb. Maar bij de ABN is dat niet praktisch omdat je elke keer dat je voor € 25.- gepint hebt, weer je pincode moet intoetsen. Dat wil ik niet in de publieke ruimte doen, dus ben ik weer terug gegaan naar alles contant betalen. Draadloos betalen zal ik dan maar reserveren voor parkeermeters etc. omdat het daarmee langer duurt voordat ik aan de € 25.- limiet zit voordat ik weer geld pin.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha