Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

22-01-2016, 10:03 door Dick99999

Door Anoniem: [ Een afdoende beveiliging lijkt me... Het gaat erom dat je iets bezit en dat je iets weet. Pas is bezit, Pin is iets dat je weet. Prima toch? Nog meer barrières lijken mij overbodig. Nou mij niet. Gebruikelijk scenario is meekijken bij een pintransactie en dan de pas roven. Dat kost jou dan je hele saldo van betaal- en spaarrekening, en mij alleen de daglimiet voor pinnen. Inderdaad, bij mijn 2 banken (ING, KNAB) is ook de daglimiet het max. verlies in die situatie. Knab gebruikt ook nog SMS berichten om je te informeren, vooral bij buitenlandse transacties is dat erg bruikbaar. De Rabo had natuurlijk ook zoiets makkelijk kunnen invoeren: een SMS voor bedragen boven een zelf te bepalen bedrag. Dat had in deze situatie waarschijnlijk ook geholpen het verlies te beperken. Als ik zie hoe LastPass voor (on)mogelijke hack scenario's vrijwel onmiddellijk met aanpassingen komt, kunnen de banken die de pin hergebruiken bij inloggen, daar nog wel 'iets' van leren. Social engeneering is ook ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha