Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

26-01-2016, 14:08 door Briolet

Door Anoniem: andersom kan het ook... Ik heb me netjes aangemeld voor deze digitale box én mijn eerste voorlopige aangifte 2016 (digitaal verkregen via deze route) op 12-1 netjes betaald. Vervolgens krijg ik op 23-1 de papieren variant van dezelfde aangifte in de post. Lekker nuttig dit systeem :S. Zo werkt het verwarring in de hand en is bezuiniging natuurlijk ook ver te zoeken. Hier idem. En als je het artikel hierboven leest, zal ook het aangiftebiljet 2015 zowel digitaal als op papier bezorgd worden. e-mail is inderdaad betrouwbaarder qua bezorging. PostNL maakt er soms een potje van. Zo kreeg ik afgelopen maandag een condoleance brief die voor één huisnummer hoger bedoeld was. Omdat er op maandag geen reguliere bezorging is, kwam er speciaal een koerier met een busje de brief bezorgen. Ik kon hem gelukkig direct terug geven zodat ik hem niet zelf bij de overburen hoefde af te geven. Dus zelfs de belangrijke post met speciale bezorging, gaat nog wel eens verkeerd. Bij e-mail heb ik het nog nooit ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha