Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

27-01-2016, 22:15 door [Account Verwijderd]

Te doorzichtig. Stuur maar een schadeformulier dan neem ik het op met mijn assuradeur, denk ik dan...keihard! Pfff. wat een gezwets, Waarom? het is weer (afgezaagd geleuter) 'klik hier' Als er wordt gedreigd met 'klik zus', 'doe dit', 'wij hebben geconstateerd', 'u heeft dit', etc. etc. negeer je het lichtvaardig. Dus: Mail weggooien. Telefoon op de haak. Phishing brieven (las ik ergens) bij het oud papier. Algemeen ten aanzien van Phishing: Banken en Credit-card verstrekkers moeten ook nog harder inzetten op een andere invulling van het woord PIN. Niet langer persoonlijk identificatie nummer maar propageren: PIN betekent geheim identificatie nummer, zodat wat labielere mensen denken: "PIN? Dat is geheim , afblijven, is van mij alleen, daar heeft niemand ene sod.....ter mee te maken!" Verder: Als de politie contact wil bellen ze maar aan. Politie die mij mailt met een bedreiging is Spam. Basta. Geen discussie. Delete die nonsens. Als iemand geld van je wil en je bent ervan overtuigd dat dit niet het ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha