Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-01-2016, 00:38 door [Account Verwijderd]

Zojuist heb ik de thread gelezen over het al dan niet onversleuteld opslaan van de PIN-code van een tankpas. Maar wat dacht je van deze: sinds mei 2015 wordt mijn energie geleverd door EnergieDirect. Geen enkel probleem mee, en ook geen klachten over, zelfs niet over de prijs die ze ervoor vragen. Maar omdat ik benieuwd was of zij op de één of andere manier inzicht konden geven op mijn verbruik, toch maar weer 'ns op hun website rondgekeken. Natuurlijk een omgeving "MijnEnergieDirect", waarin je je betalingsgeschiedenis en dergelijke kan bekijken. Maar daarvoor heb je wel - naast het door EnergieDirect gehanteerde email-adres - je wachtwoord nodig. En dat wist ik niet meer, blijkbaar vergeten op te slaan in KeyPass bij het aanmaken. Dus geklikt op de juiste hyperlink, en binnen de minuut een reset-mailtje. So far, so good. Ingelogd met het tijdelijk wachtwoord, en direct het wachtwoord gewijzigd (en dit keer wel opgeslagen ;-). Er bleek achteraf nog een checkbox onder de invoervelden te staan, maar dat ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha