Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

02-02-2016, 23:24 door Anoniem

Geachte lotgenoten, Na de volgende ergernissen met producten van de firma MS t.w.: – het verschijnen van een nieuwe versie van MS-office 1995, binnen 6 weken na aankoop (updates via internet waren in die tijd nog niet mogelijk), – Het binnen 1,5 jaar breken door verharding van de snoerisolatie van een MS-muis – Het na een jaar met geen mogelijkheid meer geïnstalleerd krijgen van mijn officiële versie van FSX, – Een MS-Surface die regelmatig alleen maar geforceerd (aan/uit-knop ingedrukt houden) weer aan de praat te krijgen is en waarvan te typecover binnen 1 jaar in een zekere staat van ontbinding kwam te verkeren en – het bekend gedonder met de upgrade Windows7-Windows10 op mijn laptop (Toshiba L500), was ik het vorig jaar oktober ineens zat! Windows kost tegenwoordig aan onderhoud (virusscanners, defragmenteren, systeemcleaners, updates enz...) al heel veel tijd, zeg maar rustig te veel tijd. Bovendien is het m.i. voor de beveiliging niet goed om voortdurend handmatige ingrepen te doen ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha