Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

02-02-2016, 23:35 door Briolet

Door Anoniem:Is dit een constatering, discussie of klacht? Want het lijkt nu op een FYI post. Een constatering. Ik zit me alleen af te vragen of dit een fout van de zender is, of dat er nog variates op het protocol mogelijk zijn (b.v. de linebreaks in de header) waarop mijn maiserver niet op voorbereid is. Omdat gmail ook een fail laat zien verwacht ik de fout bij de verzender, maar hoop op een bevestiging hiervan door derden omdat ik afgelopen maand ook al dkim bounces gehad heb op twee andere domeinen. Dan ga je twijfelen aan je eigen mailserver (Synology Nas) in plaats van Apple. Voor de rest FYI, omdat dit ook bij anderen kan optreden en ze dan weten waardoor mail niet aankomt. Ik ben inmiddels door oude mailtjes van Apple gelopen in mijn mailbox. Een icloud.com mailtje van 1 week geleden was nog niet DKIM gesigneerd. De laatste van me.com was 1 maand oud en ook niet gesigneerd. Het lijkt erop dat Apple zijn uitgaande mail zeer recent scherper beter aan het beveiligen is. Dat is een security melding. ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha