Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

04-02-2016, 17:32 door Anoniem

Door Anoniem: Gewoon contactloos betalen uitschakelen in de online bankieren omgeving van je bank. Ik zag dit probleem al veel langer aankomen, vandaar dat het bij mij uit staat. In feite haal je met contactloos betalen (tot € 25,-) elke vorm van authenticatie weg. Plus dat een bank geen eenvoudige en geïntegreerd proces heeft om ten onrechte afgeschreven geld, zonder extra vragen, weer terug te boeken. Immers, dat zou resulteren in gratis geld weggeven. Wat nu ook gebeurt, alleen dan ten lastte van mijn betaalrekening. Dus. Conclusie: usability is echt 100% top, het risico oppervlak is alleen wel flink toegenomen. Deed ik ook via mijn bank. Echter, toen kreeg ik een nieuwe pas, en draadloos betalen stond ineens weer aan. Met veel pijn en moeite uitgekregen.. daarna hadden ze een nieuwe overeenkomst... en weer stond dat draadloos betalen weer default aan. Ik heb nu gewoon maar de antenne uitgeboord in mijn bankpassen via een dremel, geen stroom via de antenne, des te moeilijker te skimmen... draadloos ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha