Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

15-02-2016, 15:18 door Anoniem

Niet helemaal. Deze vrouw heeft voor het kortingsproduct betaald, en ook voor het vervoersbewijs met korting. Ze heeft bovendien nog extra betaald voor een anonieme OV-chipkaart. Strikt genomen reist ze niet volgens de letter van de regels, maar in tegenstelling met jouw voorbeeld is er geen enkel moment sprake van inkomstenverlies bij NS, integendeel! Dat is waarschijnlijk ook de achterliggende reden van NS om de boete te seponeren. Op netheid naar klanten heb ik ze in het hele OV-****kaart traject niet kunnen betrappen. Maar vermoedelijk is het ze de publiciteit niet waard. Een vindingrijke methode overigens. Tegelijk toch niet helemaal de manier naar mijn smaak. Betere opvoeding bestaat uit die maatregelen die zowel effectief als wettig zijn. In UK is men in 2001-2 na ernstige problemen op het spoor er toe over gegaan om te experimenteren met alternatieve vervoerswijzen (daar heeft EasyJet zijn ontstaan aan te danken, verder carpoolen in het groot - met touringcars - en nog andere middelen). Het verlies ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha