Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

15-02-2016, 21:52 door Anoniem

Heb een Oyster Card, ananoiem want ik kan hem in op een Nederlands adres niet registreren. Als ik er mee in Londen reis, dan begint hij met het afschrijven van een enkele reis... dat gaat door totdat ik het tarief van een dagkaart heb bereikt, de kaart wordt dan automatisch een dagkaart en er wordt die dag niets meer berekend. Reis ik na een paar dagen boven het tarief van een weekkaart, dan krijg ik automatisch een weekkaart en betaal die week geen extra geld meer. De moraal van dit verhaal.. in Londen zijn ze in staat om de reizen automatisch te verrekenen met korting enz. Heel wat anders want in Nederland moet je wel specifiek een produkt laden, anders wordt je wel voor een enkele reis aangeslagen. Verder kan het me niets schelen of de NS weet waar ik ben (geweest). Camera beelden en gezichts herkenning combineren met je betaalgedrag en je mobiele telefoon bewegingen....en men weet het ook wel.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha