Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

17-02-2016, 09:14 door Anoniem

Door Anoniem: Die ongebreidelde, bemoeizuchtige dwingelandij van ‘MijnOverheid’ stuit mij het meest tegen de borst. En dan nog zoiets: inloggen bij DigiD is volgens het College Bescherming Persoonsgegevens (CBP) niet veilig genoeg en daarom zijn extra maatregelen nodig. Stel een tweetrapsautenticatie in, luidt het advies van het CBP. (Bij tweetrapsautenticatie wordt niet alleen om je gebruikersnaam en wachtwoord gevraagd, maar moet je ook een sms-code invullen. Deze code wordt naar je mobiele telefoon verstuurd.) Dus is er ook al een oplossing, die indien je dit wilt, al aan kan zetten. Toe maar! Ik moet dus een mobiele telefoon aanschaffen, omdat ‘MijnOverheid’ te labbekakkerig c.q. incompetent is, mijn persoonsgegevens afdoende te beschermen. Ik heb geen mobiele telefoon en wil geen mobiele telefoon, dus wacht ik geduldig tot ‘MijnOverheid’ haar DigiD zaakjes op orde heeft en mij in staat stelt met een eentrapsautenticatie in te loggen. Een telefoon kost ook echt een vermogen. Met ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha