Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

22-02-2016, 10:56 door Velt

Sinds gisteren krijg ik mailtjes van een of andere securitycam uit Canada. Ik heb zelf geen securitycams of apps geinstalleerd dus iemand anders heeft ergens zitten klooien. Heeft er iemand een idee waarom deze mails bij mij uitkomen? Of is het ongewone spam? De email zien er alsvolgt uit: Delivered-To: XXXXXXXX@gmail.com Received: by 10.25.89.16 with SMTP id n16csp1084850lfb; Mon, 22 Feb 2016 00:05:58 -0800 (PST) X-Received: by 10.140.173.133 with SMTP id t127mr34945232qht.23.1456128358714; Mon, 22 Feb 2016 00:05:58 -0800 (PST) Return-Path: <AtHomeApp@athome.com> Received: from api.livechano.com ([184.107.164.138]) by mx.google.com with ESMTP id h79si2454392qhc.68.2016.02.22.00.05.58 for <XXXXXXXX@gmail.com>; Mon, 22 Feb 2016 00:05:58 -0800 (PST) Received-SPF: softfail (google.com: domain of transitioning AtHomeApp@athome.com does not designate 184.107.164.138 as permitted sender) client-ip=184.107.164.138; Authentication-Results: mx.google.com; spf=softfail ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha