Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-02-2016, 19:15 door karma4

Dit is toch een rare vraag of zie ik dit nou verkeerd? DigiD behoort toch altijd te vragen om een sms na het inloggen met username/password (indien je sms hebt geactiveerd)? Niet iedereen heeft de skills en toegang tot internet en SMS-Phones. Als je digid toepassing beperkt blijft tot "ja"klikken op de jaarlijkse belastingaangifte. Wat is dan het risico?. Het belangrijkste hierbij is altijd de vraag beantwoorden: risico / impact Zodra het wachtwoord is ingesteld (liefst moeilijk) ga dan niet een 3 maandelijkse wijziging eisen voor dat jaarlijks "ja" klikken. Verlies je niet meteen in de techniek met wat "regeltjes" dat het zo hoort. Als de digid eenmaal staat wordt hij gebruikt via andere diensten, jij bent niet meer die contact met digid maakt het is die dienst. Dan wordt de risico / impact analyse ook anders.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha