Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

02-03-2016, 13:15 door Anoniem

Door Anoniem: Misschien moet de rechtbank eens gaan optreden tegen het hoog intimiderende gedrag van deurwaarders. Probeer maar eens een onterechte claim te weerleggen, de tijd kosten en moeite zijn voor jouw rekening alsook de medische na-effecten van het hemeltergend gedrag van het tuig dat bijbehorende callcenters bevolkt. Als je die ervaring rijk bent is dan maar gewoon betalen om ervan af te zijn niet eens een heel onlogische reactie. Let op, verwar deurwaarders niet met incasso bureaus. Deurwaarders handelen gekoppeld aan de rechtspraak, het zijn meestal de incasso bureaus die zich als wilde beesten gedragen. Overigens staa het je vrij om de kosten voor het weerleggen van een onterechte claim te verhalen. Niet bij het incasso bureau, maar bij de opdrachtgever. Dus bij het bdrijf dat het bureau heeft ingesteld. En ben dan gerust even agressief, stuur ze een nota voor de kosten, stel een redelijke betalingstermijn (10 werkdagen) en ga daarna over tot alle stappen die nodig zijn voor invordering door. ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha