Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

03-03-2016, 22:14 door Spiff has left the building

@ comtelinfo, Of het invullen van zo'n websurvey via opinionbar.com wenselijk is kun je je afvragen, maar het zou wel eens volkomen ongerelateerd kunnen zijn aan je slechte internetverbinding, het een heeft mogelijk niets te maken met het ander, zoals ook Anoniem van 20:50 uur al suggereerde. Dat je daarover geen fatsoenlijk antwoord lijkt te krijgen van Telfort, dat lijkt me hinderlijk. Dat Telfort het probleem met je verbinding niet lijkt op te kunnen lossen, dat lijkt me nog veel hinderlijker. Wellicht moet je bij Telfort nog harder aandringen op een oplossing van het probleem met je internetverbinding. Is de cultuur bij Telfort nog vergelijkbaar met die van een aantal jaren geleden, dan benijd ik je niet. Ik was er een aantal jaren geleden klant, en Telforts omgang met klanten en problemen was toen ronduit beroerd. Sterkte toegewenst.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha