Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Deze mails gaan al weken rond. Vreemd dat KPN nu pas haar klanten inlicht. Als ze dan toch hun klanten willen waarschuwen: Ik kreeg gisteren voor KPN en Ziggo Nederlandstalige phishing mails binnen met het verzoek de automatische incassogegevens opnieuw aan te leveren en daarna alle bankaccountgegevens. Domeinnamen van de phishing sites lijken niets met KPN of Ziggo te maken te hebben maar gehacked te zijn. Phishing pagina's op de site zijn wel aangemaakt in de stijl van bijvoorbeeld KPN en daarna van de gekozen bank.
Beschrijf je klacht (Optioneel):
Senior Security Consultant
Als security consultant bij Cegeka speel je een uitermate belangrijke rol in het veilig houden van de bedrijven in Nederland en de Nederlandse maatschappij. Vandaar ook dat Cegeka dit hoog op de agenda heeft staan. Wij doen dit door, in close cooperation, onze klanten advies te geven op strategisch, tactisch en operationeel niveau.
Wanneer mensen een eigen device (BYOD) mee nemen naar werk: hoe bescherm jullie je daartegen? (Ben zelf tegen het gebruik van ...
Juridische vraag: Bij ons bedrijf is gekozen voor bring-your-own-device, waarbij mensen zelf privé een laptop mogen kopen en ...
Een digitaal paspoort, recht op betaalbaar en snel internet, 'digitale inburgering' of digitaal stemmen, het zijn slechts een ...
Wanneer je hieronder het e-mailadres van je account opgeeft wordt er een nieuwe activatielink naar je gestuurd. Deze link kun je gebruiken om een nieuw wachtwoord in te stellen.
Wanneer je het juiste e-mailadres hebt opgegeven ontvang je automatisch een nieuwe activatielink. Deze link kan je gebruiken om een nieuw wachtwoord in te stellen.
Geef je e-mailadres op en kies een alias van maximaal 30 karakters.
Je hebt je succesvol aangemeld. Voordat je je account kunt gebruiken moet deze eerst geactiveerd worden. Dit kan je zelf doen middels de activatielink die naar het opgegeven e-mailadres is verstuurd.