Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

09-03-2016, 14:11 door Anoniem

Door Anoniem: Samsung heeft overigens geen verplichting om updates uit te brengen, zij moeten een product voor een bepaalde tijd garanderen... Alleen als het software gedeelte onheroepelijk zou falen, DAN pas hoeven ze hier iets mee te doen voor producten die nog onder algemene (of EU 2 jaar) garantie vallen. Stagefright is niet gebleken dat dit zo was, en terrect heeft de rechter dus besloten dat het hobbybob clubje terug naar de mand moet. Een paar dingen dringen niet tot je door: • Die twee jaar is nou net de termijn die de Consumentenbond eiste. • Die twee jaar moet NA AANKOOP van een apparaat gelden. Als ik me goed herinner is geconstateerd dat er nog apparaten nieuw (ongebruikt, in de originele verpakking) worden verkocht als de software-support al is opgehouden. • Software is wezenlijk anders van aard dan hardware omdat het vrijwel zeker is dat software die nog precies zo werkt als hij oorspronkelijk gemaakt is tòch defect kan zijn omdat er beveiligingslekken in zijn ontdekt. Omdat die ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha