Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

11-03-2016, 09:48 door karma4

Door Rolfieo: Volgens mij is het nog altijd het management wat hierin de lead is. ICT doet ook vaak wat management opdraagt. Je hebt wel een advies rol. Hoe lastiger de beheerder het de eind gebruikers maakt, hoe meer de eind gebruikers om de beheerder heen gaan werken. De zwakste schakel is en blijf de eindgebruiker. . Security vs gebruikers gemak, is altijd een lastige. Vanuit de ICT kan je alles, maar als het te complex is/wordt, gaan gebruikers om de security heen werken. Door Ron625: Wanneer ik kijk, hoe e.e.a. ging bij mijn laatste werkgever, dat moet ik weer lachen. Heren, wat ben ik het deze keer eens met jullie. Het is gezonde kritiek waarover nagedacht is met ervaring en waarneming. Die professor heeft gelijk. Een leuke aanvalsvector is het verplichte wachtwoordwijzigen bijvoorbeeld midden in een transactie. Verbaaast me dat er niet massaal van gebruik gemaakt wordt met malware. Het hele wachtwoorden gedoe heeft een doel. Het doel is het helpen bij de verantwoordelijkheden van de gebruiker ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha