Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

22-03-2016, 21:28 door [Account Verwijderd]

Eerst was er de giro/bankpas met girocheques/betaalkaarten . Veilig, nooit meer contant geld op zak maarr... bewaar pas en cheques wel gescheiden van elkaar. Toen kwam de PIN-pas . Nog veiliger. Wel goed letten op skimmingdevices en nieuwschierige mensen om je heen. Nu is er contactloos betalen. Tot € 25 (ING-bank) maar je hebt – hoewel virtueel – contant geld op zak. Als je hem verliest ben je € 25 kwijt nog voordat je de pas kan laten blokkeren zeker als je zou hebben gebeld op zaterdag 12 maart jonstleden met de ING toen ze telefonisch totaal onbereikbaar waren inclusief het alarmnummer om een verloren pas te laten blokkeren. Allemaal aanvaarbaar risico…. Toch?? Het interesseert ING allemaal geen m...r want het onaangetekend opsturen van een nieuwe pas blijven ze ook doen. Algemeen: Voor een bank ben je geen klant/persoon maar een Guinea Pig om de beursnotering op peil te houden. Basta.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha