Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

26-03-2016, 14:36 door Anoniem

Tja, tot op zekere hoogte kan ik me in de uitspraak vinden. Als je maar alles blijft vergoeden terwijl de mensen domme keuzes maken dan is het einde zoek en betalen de goeden voor de slechten. Echter, ze pushen zelf deze dienst en je kan er niet vanuit gaan dat iedereen IT snapt, het is eerder tegenovergesteld. Ook lijkt het me in veel gevallen erg moeilijk om aan te tonen dat de klant verwijtbaar is; hoe weet je of de veiligheid van het systeem werd ondermijnd? Straks mag je alleen nog maar internetbankieren op "ondersteunde systemen" (Windows, Mac OS X, Android en IOS) waarbij een achtergrondproces te allen tijde een oogje in het pijl houdt (een native bankapplicatie die fungeert als virusscanner, i.e. een bankscanner). Gevolg is dat jouw systeem onveiliger wordt en je vrijheid wordt afgenomen. De banken hebben dit probleem zelf veroorzaakt (op zijn minst de aanzet er toe) dus w.m.b. mogen ze het zelf op een gedegen manier oplossen i.p.v. het probleem bij de klant te leggen.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha