Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

29-03-2016, 12:56 door sjonniev

Door Anoniem: Door Ron625: Java en Javascript verwijderen, scheelt ook een hoop. Java in de browser zet ik alleen aan wanneer ik het nodig heb. JavaScript heb ik op jouw advies eraf gehaald maar nu werkt mijn internetbankieren niet meer. En andere sites geven ook allerlei problemen! Door het niet werkende internetbankieren heb ik een belangrijke betaling niet op tijd kunnen doen en nu zit ik zwaar in de knoei! Hoe krijg ik JavaScript weer terug? Mijn juridische afdeling onderzoekt op dit moment of wij jou aansprakelijk kunnen stellen voor deze ellende! Je hoort nog van ons :-( Wel een juridische afdeling, maar geen IT afdeling? Voortaan maar pen en papier gebruiken dus? De aansprakelijkheid ligt m.i. bij degene die JavaScript uitgezet heeft, zonder te weten wat dat voor consequenties kan hebben. Het advies van Ron625 klopt gewoon, het scheelt een hoop. Het scheelt echter ook een hoop functionaliteit, waardoor het helpt als je ook weet waar en wanneer je die zaken uit kunt zetten, en waar je het beter aan ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha