Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

04-04-2016, 12:40 door Anoniem

Door Anoniem: Ik snap eigenlijk uberhaupt waarom iemand ooit bedacht heeft dat het handig is om die automatische reboot in te voeren... Op het moment dat een normale gebruiker een systeemcrash oploopt krijgt die niet-eens meer hetgene dat de probleemoplosser het meest kan helpen (op voorhand), de foutcode... Door die keuze heb je zelfs dat "normale gebruikers" standaard komen met de melding "Ja, er kwam een blauw scherm en ineens startte 'ie opnieuw op." , voorheen kreeg je automagisch van de gebruiker nog wel eens de cijfertjes mee... nu heb je een gevorderde gebruiker nodig om uberhaupt nog die data te verkrijgen alvoor je er bent. Dus als ik het zo even probeer te overzien, zie ik dat vanwege (aanname;) ongeinteresseerde/overmatig geirriteerde gebruikers wij zowel een security als productivity-issue hebben laten ontstaan? en dat zelfs een paar jaar laten voortbakken voordat men t doorheeft? goed gedaan... Ik had al m.b.v. m'n GPO's standaard de automatische herstart uit staan, altijd... Blijkbaar toch ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha