Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

05-04-2016, 12:08 door Anoniem

Door MAC-user: Zoals genoemd in de tekst: Er is een makkelijke manier om CEO-fraude te voorkomen. Dus bedrijven lees even mee. * Zodra een mail van een CEO of bestuurder binnen is om direct geld over te maken naar een bankrekening, maak contact met uw CEO (liefst via de telefoon) of de mail inderdaad van hem of haar is. Zo kom je er direct achter of je met genoemde fraude-mail te maken hebt. Dus nooit zomaar geld overmaken, eerst vaststellen of de mail van de CEO echt is. Waarheid als een koe! Zonder factuur en zonder fatsoelijke controles, geen betalingen uitvoeren. Alleen is dat het probleem niet... Er zijn heel veel bedrijven waar de cultuur zo is, dat men niet zomaar de CEO gaat bellen om na te vragen of een opdracht van hem/haar wel van hem/haar is. Deze (angst-) cultuur wordt door de CEO gecreeerd en in stand gehouden. Daarnaast zijn de betaalopdrachten dermate dringend en dwingend, dat er geen tijd voor controles, anders gaat het vreselijk fout. Die angst wordt gebruikt om CEO-fraude te faciliteren. ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha