Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

08-04-2016, 14:26 door Anoniem

Ik wil niet het oud wijf zijn maar: Kassabonnen worden in 99% van de gevallen pas afgedrukt als de verkoper aangeeft dat er een betaling is geweest. Hoe krijg je al die systemen zover om dan alsnog een betaling te accepteren voor iets waar de kassaverkoper aangeeft dat er al betaald is? Ik moet bij 3 van de 4 banken waar ik lid van ben een externe utility gebruiken om te kunnen iDEALen... niet erg handig dus. Voor papieren facturen zou het wellicht handig KUNNEN zijn, ivm het tegenwoordig verplicht intikken van dat achterlijke SEPA IBAN nummer waardoor bankrekeningen tegenwoordig 4x zo lang zijn geworden.. Maar wederom, dat is een probleem wat de banken zelf veroorzaken... Ze kunnen ook gewoon een systeem invoeren waarbij je bij je eigen bank, in nederland verkorte nummers gebruikt en pas bij eu-betalingen het iban nodig hebt. Met andere woorden, dit klinkt als een zielige vertoning om meer omzet te genereren voor iDEAL wat het anders gaat afleggen tegen andere betalingsverkeermiddelen. Op deze manier ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha