Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

09-04-2016, 13:05 door karma4

Door Anoniem: Schuld ligt bij de bank: het is mogelijk de daglimiet van de pas te verhogen met de pas als authenticatie. Dat deugt natuurlijk niet! .. .. Ik denk dat je gelijk hebt. Een pas/pin kan je ook op andere manieren kwijt raken. Dat je zoiets meteen merkt is niet echt waarschijnlijk. Dat komt pas op het moment dat je het echt nodig hebt en dan nog. Aanloggen en het wijzigen kan met dezelfde gegevens zonder enig tijdsverloop. Dat maakt die aanval lucratief. Voor een SMS validatie (ING) wordt bij vervanging SIM en toestel het een periode stil gelegd. Helaas zonder bekendmaking vooraf. Bij het betalen is er ook iets raars gebeurds. Flinke betalingen en de naam van de persoon en zijn identiteit kloppen niet. Je moet je kunnen legitimeren bij drank/rookwaren en voor dit soort zaken is het gewoon pinnen ... klaar. Als betalingsgedrag is uiteindelijk wel het alarm afgegaan bij de bank. Dat instellen is een kwestie van afweging tussen foute alerts en de echte verkeerde zaken.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha