Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

09-04-2016, 18:39 door Anoniem

Door Briolet: Ik ben er wel mee eens dat het aanpassing van de opnamelimiet via de website waanzin is. Daar moet of een vertraging van een week in zitten, of het moet met een factor 2 verificatie gebeuren. Dus niet alleen een mailtje sturen dat het veranderd is, maar pas veranderen als op dat mailtje gereageerd wordt. b.v. middels code of link. Wat er waanzin is, is dat het aanloggen op de website werkt met dezelfde pas als authenticatie als waarvan ook de parameters worden aangepast. Deze gigantische nalatigheid zit zowel bij ABN als bij RABO op het internetbankieren. Ik zou het slachtoffer aanraden de bank daar op aan te spreken en alle geld terug te eisen, of minstens het geld boven de opnamelimiet zoals die was voor de gebeurtenis. Dit is gewoon wanbeheer van de bank. Bij ING kun je ook je paslimiet instellen maar daarvoor moet je inloggen met gebruikersnaam en wachtwoord en een TAN code ingeven die je per SMS ontvangt of op een TAN lijst hebt. Dus als iemand je pas jat en pincode afkijkt dan kan ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha