Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

12-04-2016, 10:29 door Anoniem

Mooie timing, het leid de aandacht af van het gebrek aan wil om te stoppen met rijklaarkosten toevoegen aan de prijs. Ze moeten gewoon met de totale prijs adverteren en informeren. Ze voldoen nu niet aan de consumentenwetgeving die dat vereist. Wel heeft hij volledig gelijk. De fabrikanten misdragen zich enorm. Ze reageren niet op vragen of verwijzen naar voorwaarden waar geen antwoord te vinden is. Ze verzamelen alles wat ze willen, met of zonder toestemming. Alles is gericht op het eigenbelang van de fabrikant. Een voorbeeld is Volvo. Niet alleen moet het verzamelen en distribueren van gegevens uitschakelbaar zijn, ook onveilige functies moeten uitschakelbaar zijn. Bijvoorbeeld Bluetooth, WiFi en mobiele netwerken/connecties. Kortom, alle zenders en ontvangers moeten uitschakelbaar zijn. Die kunnen worden gebruikt voor plaatsbepaling, bijvoorbeeld door Bluetooth ID's te scannen langs de weg. Volvo heeft een app waarmee je functies in de auto kan bedienen. Als daar een probleem in zit waardoor een hacker ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha