Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

16-04-2016, 16:48 door Anoniem

Waarschijnlijk gaat het om cache en cookies wissen, vanwege die update van de applicatie. Dit kan op verschillende manieren. Cache opfrissen voor een bepaalde webpagina doe je niet met F5, maar gemakkelijk met ctrl-F5 ("Force reload"). Druk je alleen op F5, dan blijf je verouderde informatie uit de cache ophalen -> helpt niks. Is het dan nog niet goed, dan zal je moeten kijken hoe bij jouw browser cookies moeten worden gewist. (in ieder geval de cookies van belastingdienst.nl moeten dan worden gewist) Wis je alle cookies, dan kan dit ook wat gevolgen hebben voor andere websites die je bezoekt, want die herkennen je dan niet meer. Maar dat is zelden ernstig: je krijgt automatisch een nieuwe cookie alsof je een nieuwe bezoeker bent of vanaf een andere computer werkt. Wel zul je dan bij een volgend bezoek eventuele voorkeursinstellingen van die andere websites waarvan je de cookies hebt meeegwist opnieuw moeten opgeven. Goeroehoedjes

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha