Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

24-04-2016, 19:52 door Overcome

Door Anoniem:Het lijkt erop, alsof de busonderneming echt begaan is met het welzijn van haar werknemers, maar dat is gelet op het gemak waarop werkgevers in het algemeen met de rechten van personeel omgaat duidelijk een misvatting. Contant geld kost geld, en dat is de hoofdreden dat Arriva, en elke andere busmaatschappij de één of twee overvallen in combinatie met het huilerige gedrag van de chauffeurs maar al te graag aangrijpt om van het contante geld af te komen. Als ik dan ook t.z.t. lees dat een buschauffeur is gemolesteerd omdat hij een passagier die geen pinpas bij zich had heeft geweigerd, dan zal ik daar niet verontwaardigd over zijn. Het huilerige gedrag van chauffeurs? Wat een grenzeloos domme en harteloze opmerking. Misschien moeten ze jou eens een doorgeladen pistool tegen je kop aan zetten en je vervolgens vriendelijk vragen om heel snel je geld, je horloge en je potemonnee te overhandigen, omdat anders die trekker wordt overgehaald. Eens kijken wat dat emotioneel met je doet. Malloot.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha