Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

25-04-2016, 22:58 door Anoniem

Door Anoniem: Er moet toch meer achter zitten dan ze vertellen. Als het alleen gebaseerd was op domme mensen die niet zien dat ze een gesprek open hebben staan op hun telefoon, dan zou het toch niet alleen Tele2 klanten gebeuren? Die Wangiri-fraude zou alle aanbieders gelijkelijk moeten treffen, maar dit probleem zat voor het overgrote deel alleen bij Tele2 klanten. Dus er is vast iets anders aan de hand. Het kan natuurlijk dat de fraudeurs primair Tele2 klanten getarget hebben - bijvoorbeeld omdat ze bestanden gebruikten met alleen Tele2 nummers . Het zou ook kunnen dat andere operators veel proactiever acteerden op de fraude. Misschien door het gebelde nummer te blokkeren , of inkomende gesprekken ervan . Of de doorbetaling van het gesprek niet doen . En misschien een combinatie : de frauders hebben bewust Tele2 klanten getarget omdat ze wisten dat Tele2 _niet_ proactief is ? Bovenstaand is 100% speculatie, maar het is inderdaad opvallend dat andere operators niet genoemd worden in dit verhaal, en ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha