Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

07-05-2016, 10:10 door Anoniem

Je moet niet vergeten dat als je belt met een bedrijf (of het nou een bank is of een ander wat groter bedrijf), je niet praat met mensen die iets kunnen veranderen aan de situatie. Dus als je aankomt met "ik vind het niet goed zoals het nu gaat", dan is het enige wat ze je als antwoord kunnen geven dat soort oplossingen als de hele machtiging maar intrekken of overstappen naar een concurrent. Zelfs, wat je zou verwachten, een idee tot verbetering neerleggen bij degene die je aan de telefoon hebt dat werkt meestal niet. Je zou kunnen proberen een brief te schrijven, maar in de praktijk moet je je er bij neerleggen dat grote bedrijven niet werken voor de klant maar voor de aandeelhouder en de directie, en dat het ze geen moer interesseert wat de klant vindt zolang er niet zoveel klanten weglopen dat dit invloed gaat krijgen op de resultaten. De beslissing om dit te veranderen is ongetwijfeld genomen met als motivatie een of andere kostenbesparing door vereenvoudiging van processen, en men calculeert gewoon ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha