Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

08-05-2016, 11:40 door Anoniem

Door Anoniem: Meedenken met de klant, en met oplossingen komen lijkt mij logischer. Jij denkt nog in het systeem dat het bedrijf maximaal kan presteren door het iedere indivuele klant zoveel mogelijk naar de zin te maken waardoor het aantal klanten maximaal is. Dat is ouderwets. Zo werken bedrijven niet meer. Men kijkt niet naar de klant maar naar het totaal resultaat, en het afschudden van een paar moeilijke klanten kan het resultaat verbeteren dus doet men dat dan. Ander voorbeeld is het verstrekken van hypotheken aan woonbootbezitters. Daar is men ook mee gestopt. Dat was zaterdag op Kassa. Die mensen hadden ook een brief gekregen dat er mee gestopt was om de interne processen te stroomlijnen. M.a.w. speciaal gevalletje waar maar enkele klanten voor zijn, kost wel extra aandacht en werk, dumpen die hap. Zo werkt dat nou eenmaal als je de vrije markt op zijn beloop laat.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha