Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

13-05-2016, 14:45 door Anoniem

Door Anoniem: bij het aanmaken krijg je altijd een bevestiging, maar het verwijderen gebeurt m.i. veelal op goed vertrouwen... een vertrouwen dat niet voor de eerste keer kan worden misbruikt. Veel transparantie lijkt hier niet te zijn. Ik heb ooit klantenservice werk gedaan, als wij persoonsgegevens moesten verwijderen van een klant, waren we alles kwijt, inclusief de correspondentie over het verwijderen van de gegevens. Bevestiging na verwijdering was daarom niet mogelijk, bevestiging voor het uitvoeren van de verwijdering wel. Daarnaast is het niet te bewijzen dat iemands gegevens niet binnen het bedrijf bekend zijn, zonder toegang tot alle data van dat bedrijf. Het bevestigen van inschrijving is daarmee veel eenvoudiger. Transparantie is een mooie wens, maar niet echt een optie zonder grove schending van de privacy van alle andere klanten.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha